Jeanne Arthes Eau de Parfum pentru femei - Amore Mio - Gold N'Roses
Parfumul senzualității, al farmecului gurmand, amestecat cu note suculente și sclipitoare care deschid ușa către o lume minunată. O odă a feminității care seduce instantaneu, intens, veșnic.
Note de vârf: bergamotă, portocală, anason stelat
Note de mijloc: floare de portocal, marshmallow, trandafir
Note de bază: vanilie , boabe de tonka, paciuli
Volum 100ml
Brandul francez Jeanne Arthes provine din orașul Grasse, care este considerat capitala parfumurilor. În calitate de companie mamă, Grupul Arthes se consideră lider în producția și distribuția de parfumuri și arome. Cu cele trei mărci ale sale - Jeanne Arthes, Skil și Jeanne en Provence, continuă să se dezvolte și să stabilească cele mai recente tendințe în lumea produselor de îngrijire a corpului și a parfumurilor.
Parametri suplimentari
Categorie: | Parfumuri |
---|---|
Greutate: | 0.15 kg |
Volum: | 100 ml |
Compoziție: | ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), COUMARIN, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GERANIOL, CITRONELLOL, CI 14700 (FD&C RED 4), CI 15985 (FD&C YELLOW 6). |
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Producătorul francez de parfumuri Jeanne Arthes se concentrează asupra a ceea ce este mai bun din Franța, și de aceea cu siguranță veți găsi compoziția care vi se potrivește. Astfel, puteți alege atât parfumuri pentru femei, cât și pentru bărbați, la un preț accesibil. Parfumurile Jeanne Arthes combină know-how-ul francez și eleganța celor mai recente tendințe existente pe piață. În plus, acestea sunt create în colaborare cu case de parfumuri de renume internațional.
Povestea Jeanne Arthes începe în 1978, în Grasse, Franța, inima industriei mondiale de parfumerie. Brandul a fost fondat de Bernard Perrin cu scopul de a oferi parfumuri Franceze de înaltă calitate. Ulterior, fiul său a decis să extindă gama de produse și să includă produsele cosmetice.