Hawkins & Brimble Cremă energizantă de bărbați pentru zona ochilor 20 ml
.png?66223da5)
.png?66223e1c)

.png?66223eb1)
O cremă de ochi energizantă pentru bărbați, cu un parfum subtil de elemi și ginseng.
Fie că doriți să mascați nopțile nedormite, orele petrecute "cu ochii ațintiți" la smartphone sau semnele nedorite ale îmbătrânirii, nu mai trebuie să căutați o soluție. Conținând ingrediente precum Aloe Vera, Ginseng, ulei de sâmburi, făină de ovăz, rădăcină de trandafir, vitamina E și laleaua de foc africană, Hawkins & Brimble Energising Eye Cream va satisface chiar și cea mai obosită și sensibilă piele din zona ochilor.
Acizii grași Omega 3 și 6 oferă nutrienți pielii și îmbunătățesc protecția împotriva influențelor externe.
Textura ușoară asigură o absorbție rapidă în piele.
Textura ușoară garantează o absorbție rapidă în piele.
Volum: 20ml
Utilizare: Aplicați o cantitate de mărimea unui bob de mazăre pe pielea curățată și masați ușor cu mișcări circulare zona din jurul ochilor până la absorbția completă.
Conține ingrediente naturale
Fără parabeni, coloranți, uleiuri minerale, SLS/SLES
Nu este testat pe animale
Evitați contactul cu ochii
Fabricat în Marea Britanie
Hawkins & Brimble este o nouă marcă britanică pentru bărbați - dedicată bărbieritului, îngrijirii bărbii, a pielii și a părului. O gamă largă de produse din care puteți alege între o varietate de tendințe.
Marca Hawkins & Brimble reprezintă o întoarcere la bărbieritul tradițional și îi motivează pe bărbați să se mândrească cu aspectul lor. Hawkins & Brimble - produse unice pentru bărbații pretențioși.
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Hawkins & Brimble este un brand britanic tânăr de produse cosmetice de îngrijire pentru bărbați, fondat în 2016. Reprezintă o renaștere a îngrijirii bărbaților, o revenire la ritualul de bărbierit ca simbol al masculinității. Scopul brandului este de a excela prin calitate 100%, design modern, producție fair-trade și de a satisface așteptările tinerei generații exigente cu produse originale.